Job 8 van 31


Report this listing

Solliciteren



Client Advisor


Functie

Hoe zien de dagen van een Client Advisor eruit?

  • Je krijgt een grondige, betaalde (!) opleiding van zes weken waarin je alle kneepjes van het vak leert.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, dus klantvriendelijkheid draag je hoog in het vaandel.
  • Je beantwoordt specifieke vragen van klanten via telefoon, e-mail en online.
  • Je adviseert klanten over bestaande producten en diensten en je beschikt over de commerciële flair om geen enkele commerciële kans aan je voorbij te laten gaan.
  • Je neemt initiatief en je denkt mee met de klant om net die extra service te bieden.


Jouw profiel

Maar, wie is onze toekomstige Client Advisor?

  • Je hebt een grote interesse voor de banksector.
  • Je hebt minimaal een ASO diploma.
  • Je bent sociaal en communicatief.
  • Je hebt een luisterend oor waar nodig.
  • Je bent flexibel rond werkuren (shiften tussen 7u en 22u + 1 zaterdag per maand 9to5).
  • Je zet klanttevredenheid op nummer 1.
  • Je bent Business Minded.


  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Wat bieden wij onze toekomstige Client Advisor?

  • Je krijgt onmiddelijk een vast contract van onbepaalde duur
  • Je krijgt een mooi beginsalaris tussen €2253,00 en €2888,00 bruto (afhankelijk van je diploma).
  • Je krijgt een forse loonstijging na een jaar, als je jezelf hebt kunnen bewijzen.
  • Je krijgt €8 maaltijdcheques per gewerkte dag en ecocheques aan het einde van het jaar.
  • Je krijgt een groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Je krijgt een 13de maand betaald.
  • Je krijgt de kans om opleidingen te volgen, certificaten te behalen en door te groeien!

Klaar om te solliciteren voor Call Agent bij BNP Paribas? Laat mij dan snel iets weten! Mailen mag je naar femke.van.de.perre@springprofessional.be. Ik kijk uit naar onze kennismaking!


Solliciteren

Femke Van De Perre
+3226121385

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht